• Publicitate

Profesori in Canada si Comisii Scolare

Universitati, colegii si licee. Sistemul de invatamant canadian.

Moderator: Aurelia Sirbu

Răspunde

Profesori in Canada si Comisii Scolare

Mesajde kynga2014 » 20 Aug 2014, 17:05

Buna,

Deschid topicul asta nou pentru cei care deja sunt profesori la diferite comisii scolare. Scopul meu ar fi de a strange informatii despre urmatoarele comisii:

CSDM - Comisia Scolara de Montreal
CSPI - Comisia scolara de Pointe de l`Ile
CSMB - Comisia scolara Marguerite-Bourgeoys
CSMV - Comisia scolara Marie-Victorin
EMSB - English Montreal

Astfel, ce m-ar interesa si probabil si pe altii care urmeaza sa lucreze la aceste comisii sau sa aplice sau sunt deja in baza lor de date:

1. Care sunt specializarile in cerere?
2. Cam dupa cat timp ne cheama la interviu? Cat de repede ne cheama la supleanta dupa ce am fost acceptati (e) ? Unde ne cheama mai des: primara sau secondaire?
3. Daca e indicat sa mergem pe la scoli cu CV-ul (prin august) ca directiunea sa ne cunoasca si sa avem sanse mai mari sa fim chemati la supleanta sau sa obtinem ceva contract pe septembrie dupa ce lista de prioritate a fost epuizata sau nu? (Am inteles ca in Montreal la EMSB se practica, in schimb in Rive-Sud se pare ca nu, va rog sa confirmati daca ma insel)
4. La care comisie e cel mai bine sa lucrezi avand in vedere criteriile urmatoare: siguranta de job (adica odata intrat (a) pe lista de prioritate, ce sanse ai sa prinzi ceva contract in anii urmatori si care specializare ofera cel mai des contracte de 100%?), colectivul si copii?
5. Daca e de stiut sau prevazut, care comisie este in dezvoltare, astfel oferind mai multe posturi si in ce specializari?