• Publicitate

Plombier sau electrician?

Universitati, colegii si licee. Sistemul de invatamant canadian.

Moderator: Aurelia Sirbu

Răspunde

Plombier sau electrician?

Mesajde parintele » 23 Noi 2015, 20:01

Buna ziua tututror. Stiu ca voi crea valuri multe, critici si polemici, dar sunt in cautarea unui nou inceput de cariera si constructiile par sa ma intereseze, Asa ca ezit intre plombier si electrician. Cred ca ma incadrez la amandoua ca si admitere , dar va rog sa ma ajutati din experienta D-voastra personala. Avantaje si dezavantaje la amandoua. Mentionez ca am experienta 0 la amandoua , deci astept cu caldura sfaturile voastre in legatura cu o scoala buna care sa te invete c-am de la zero sau ce ar trebui sa fac mai exact. Recomandati scoala publica sau privata? , daca da sugestii va rog. Mentionez ca locuiesc in Lasalle, Montreal. Momentan sunt inscris la elev de 1 zi sa vad ce si cum, asa ca astept sfaturile celor din domeniile respective. Va multumesc din suflet pentru timpul alocat raspunsurilor voastre pertinente si la subiect. Dumnezeu sa va intoarca inzecit ajutorul furnizat, va salut cu respect.
parintele
Imi place aici si raman...

A multumit: 2 ori
I s-a multumit: 1 data

Publicitate

Re: Plombier sau electrician?

Mesajde crsv » 23 Noi 2015, 21:21

ai inceput ca un om normal de la cap la coada ca sa zic asa - cu ceea e vrei sa faci .Din pacate timpulile nu mai sunt asa de normale si risti sa incepi gresit cum am facut si eu (in telecomunicatii ) si sa pierzi timp , bani ba chiar sa ramai cu datorii dupa .Nu stiu nimic despre plomberie dar am un aprenti electrician care nu ma ajuta cu nimic pt ca piata este suprasaturata si toti vor cu experienta ( macar anul 2-4) sau cu licenta.
Sfatul meu este sa incepi de la coada la cap - respectiv vezi care sunt sansele de a gasi un job dupa ce ai terminat scoala si nu ai experienta .
S-ar putea sa ai sanse mai mari ca electromecanic ,frigotehnist sau programator CNC