• Publicitate

Economia mondiala...incotro?

Discutii pe teme economice: conturi, banci, rate, dobanzi, pensii, asigurari, mediul de afaceri, declaratii de venit, taxe. Educatie si planificare financiara.
Răspunde

Re: Economia mondiala...incotro?

Mesajde Tavi » 25 Aug 2016, 08:24

Lasa ca rezolva Trump.
The real purpose of life is to enjoy your limited time.
Tavi
Mereu prezent...
Mereu prezent...

A multumit: 358 ori
I s-a multumit: 296 ori

Publicitate

Mesajde Isostar » 25 Aug 2016, 09:54

Tavi scrie:Lasa ca rezolva Trump.

De crapat, trebuie sa crape ca sa vina un sistem mai bun. Intrebarea este daca crapa in 2 sau in 5 ani? Sunt sanse mai mari sa vina Armagedonul cu Hitllery decat cu Trump...
Inghetand pe taramuri canadiene
Isostar
Mereu prezent...
Mereu prezent...

A multumit: 244 ori
I s-a multumit: 432 ori

Mesajde Isostar » 12 Oct 2016, 08:14

In timp ce lumea este ocupata de Trump vs Clinton (USA) sau de vacante (Topografu'), economia mondiala arunca pe piata socuri dupa socuri. Dupa falimentul Hanjin, una dintre primele 5 companii de transport din lume, si care deservea in principal piata Sud-coreeana, Japonia si US, vine stirea de la Ericcson. Care nu intra in faliment (inca), dar mai adauga o liniuta in jos pe graficul stabilitatii pietii globale de consum. Noroc cu vanzarile de arme catre Arabia Saudita si Israel, tin pragul sus.

"We Didn’t Know Things Were This Bad" - Ericsson Shares Plunge 17% After Shocking Profit Warning

Cited by Bloomberg, Mathias Lundberg, an analyst at Swedbank said that “we knew that the business climate was weak, and that would show in the numbers, but we didn’t know that things were this bad,” Lundberg said by phone. “That was a surprise both to us and the market.”
Isostar
Mereu prezent...
Mereu prezent...

Mesajde Sly » 25 Oct 2016, 19:55

Quand la dictature est un fait,la revolution est un devoir.
Sly
Veteran pe forum
Veteran pe forum

A multumit: 157 ori
I s-a multumit: 446 ori

Mesajde Isostar » 15 Mar 2017, 12:50

Vine sau nu vine criza? Dupa avertismentul dat de BIS Canadei, care prevede ca incepe recesiunea anul asta si o sa fie la putere maxima anul viitor, inca un indiciu despre vremuri nu prea bune.

Asta de la vecinii de la sud:

Company “insiders”, i.e. senior managers and directors of large corporations, must file a public disclosure every time they buy and sell shares of their companies.
It’s usually a good sign when the CEO of a major company is buying shares; s/he is an insider and knows what’s going on, so their confidence is a positive sign.

Well, according to public data filed with the Securities and Exchange Commission, insider buying is at its LOWEST level in THREE DECADES.
In other words, the people at the top of the corporate food chain who have privileged information about their businesses are NOT buying.

si sa nu uitam din experinta:
we live in a world where the impossible keeps happening, where the most unlikely prospects become reality.
Isostar
Mereu prezent...
Mereu prezent...

Mesajde Isostar » 12 Apr 2017, 09:34

If anything defined the postwar economy between 1946 and 1999, it was the exodus of the middle class from cities to suburbs and the glorification of what Jim Kunstler calls Happy Motoring: freeways, cars and trucks, ten lanes of private vehicles, the vast majority of which are transporting one person.

Where's the growth going to come from as the dominant generation makes less, borrows less, spends less, saves more and turns away from long commutes, malls and suburban living and abandons the worship of private vehicles?

Continuare

Isostar
Mereu prezent...
Mereu prezent...

Anterior

Înapoi la Canada - Rubrica economica - Economii, investitii, credite, afaceri