• Publicitate

Lista medicamente de luat in Canada

Explicatii detaliate despre analizele medicale, medici, locatii, formulare, costuri
Răspunde

Lista medicamente de luat in Canada

Mesajde greek27 » 07 Mar 2005, 23:13

Buna,
La rugamintea mai multor personae de la intalnirea de sambata am sa va postez lista cu medicamente pe care o voi lua cu mine in Quebec. Eu sunt farmacista, NU medic si am experienta destul de mare(7 ani)in farmacie Voi mentiona indicatiile pentru care le voi folosi EU si daca doriti poate chiar ar fi indicat inainte sa le cumparati sa va consultati medicii; va mai sfatuiesc pe cei care plecati anul acesta sa va cumparati de la librarie Agenda Medicala pe 2005 pt ca in Canada veti putea sa o mai consultati in diverse cazuri.Veti constata ca acolo denumirile comerciale ale medicamentelor difera dar majoritatea substantelor coincide cu cele de aici.Agenda va va ajuta ff mult sa va corelati tratamentul cu diagnosticul in cazul formelor usoare de boala atunci cand considerati ca nu doriti sa mergeti la medic.In principiu acest lucru nu este indicat (sa nu mergeti la medic) dar pt ca stiu ca romanii nu vor respecta acest lucru, sper ca lista mea sa va ajute sa va orientati.
ATENTIE , eu nu consider ca lista este obligatoriu de urmat in totalitate de toata lumea iar indicatiile pe care le mentionez sunt pentru mine si familia mea, iar prospectele trebuiesc citite cu mare atentie inainte de folosirea medicamentului.
Cand le cumparati de la farmacie este bines a va pastrati bonul fiscal pe care sa-l luati cu voi.
Pentru antibiotice este bine sa aveti o reteta de la un medic pt a nu fi luati la intrebari in vama (ceea ce nu cred).

Antibiotice:
-Doxiciclina (eu o prefer pe cea fabricata la Iasi) – pentru infectii orl, cai respiratorii superioare si inferioare, sinuzite;