• Publicitate

Unde e mai bine: America de Nord sau Europa ?

Locul de discutie pentru cei care se gandesc sa continue calatoria, Canada nefiind pentru ei ultima statie. Destinatia lor: Europa, USA, Australia, Noua Zeelanda, inapoi in Romania, sau oriunde altundeva. Joburi, acte, locuinta, transport bunuri personale, informatii juridice, samd. Atentie: aceasta rubrica NU este destinata discutiilor pro/contra Canada, topicele lansate fiind sterse sau mutate in rubrica potrivita!
Răspunde

Mesajde Kyusho » 25 Dec 2011, 13:52

Sune-ne gore-im te rog ce parerea ai despre Noua Zeelanda! ca si clima, si nivel de trai (exceptand cutremurul care speram sa nu se mai produca)
Kyusho
Imi place aici si raman...
Imi place aici si raman...
 
Mesaje: 184
Membru din: 14 Dec 2011, 11:01
Localitate: Montreal,Qc,CA
A multumit: 0 data
I s-a multumit: 0 data

Publicitate

Mesajde Sly » 02 Ian 2012, 22:55

S-a tot dezbatut (nu am acum chef sa caut topicul) despre industria auto din America de Nord si Europa.Uite si un articol cu un punct de vedere al unora de pe aici.
Avatar utilizator
Sly
Veteran pe forum
Veteran pe forum
 
Mesaje: 10642
Membru din: 25 Mai 2005, 03:36
Localitate: Toronto, ON, Canada
A multumit: 145 ori
I s-a multumit: 422 ori

Mesajde Radu7777 » 03 Ian 2012, 05:47

Sly scrie:S-a tot dezbatut (nu am acum chef sa caut topicul) despre industria auto din America de Nord si Europa.Uite si un articol cu un punct de vedere al unora de pe aici.

Sly, da' de Magna International ai auzit vreodata ?
Avatar utilizator
Radu7777
Veteran pe forum
Veteran pe forum
 
Mesaje: 14865
Membru din: 13 Oct 2005, 12:22
Localitate: British Columbia
A multumit: 0 data
I s-a multumit: 3 ori

Mesajde Gator » 03 Ian 2012, 14:27

Sly scrie:S-a tot dezbatut (nu am acum chef sa caut topicul) despre industria auto din America de Nord si Europa.Uite si un articol cu un punct de vedere al unora de pe aici.


Nu's ce sa zic. Cind am plecat din Detroit, un amic cistiga lejer 85 mii pe an ca muncitor la banda, plus beneficii colosale. GM tocmai facuse calculul venitului total al gradinarului de la sediu (incluzind absolut toate beneficiile, pensiile, concediile, zilele de boala platite si cite si mai cite). Au iesit peste $60 pe ora - a fost ciuca presei o buna perioada (probabil si nemtii aduna tot asa de ajung la cifrele alea?). Drafterii canadieni de 25 CAD pe ora gaseau joburi identice la 40 pe ora in Detroit. Adevarat ca in firme din Tier 3 drafterii luau si 18/ora, dar aia erau sub-sub-sub contractori la conversii de desene, nu creatie. Alt amic din Supply Chain lua 9 mii pe luna la Ford. Cit priveste sindicatele americane, ele au dus industria in groapa.
Un lucru nespus dar larg cunoscut in cercurile auto americane este subventia masiva si permanenta pe care statul german o acorda producatorilor auto la fiecare masina.
Avatar utilizator
Gator
Mereu prezent...
Mereu prezent...
 
Mesaje: 4580
Membru din: 16 Mar 2006, 10:20
Localitate: Alberta
A multumit: 49 ori
I s-a multumit: 310 ori

Mesajde Sly » 03 Ian 2012, 17:00

Gator scrie:
Sly scrie:S-a tot dezbatut (nu am acum chef sa caut topicul) despre industria auto din America de Nord si Europa.Uite si un articol cu un punct de vedere al unora de pe aici.


Nu's ce sa zic. Cind am plecat din Detroit, un amic cistiga lejer 85 mii pe an ca muncitor la banda, plus beneficii colosale. GM tocmai facuse calculul venitului total al gradinarului de la sediu (incluzind absolut toate beneficiile, pensiile, concediile, zilele de boala platite si cite si mai cite). Au iesit peste $60 pe ora - a fost ciuca presei o buna perioada (probabil si nemtii aduna tot asa de ajung la cifrele alea?). Drafterii canadieni de 25 CAD pe ora gaseau joburi identice la 40 pe ora in Detroit. Adevarat ca in firme din Tier 3 drafterii luau si 18/ora, dar aia erau sub-sub-sub contractori la conversii de desene, nu creatie. Alt amic din Supply Chain lua 9 mii pe luna la Ford. Cit priveste sindicatele americane, ele au dus industria in groapa.
Un lucru nespus dar larg cunoscut in cercurile auto americane este subventia masiva si permanenta pe care statul german o acorda producatorilor auto la fiecare masina.


Cand ai plecat tu din Detroit era inaintea falimentelor din 2008 dupa care s-a taiat in carne vie...de fapt doar in salarii...astea sunt cele de actualitate.
Cat despre subventiile statului german ,nu stiu dar da-mi voie sa ma indoiesc ca exista iar daca exista nu-s nici pe aproape de nivelul bailout-ului de prin US.
Parerea mea este ca sunt mai avansati tehnologic si mai bine organizati si nu doar nemtii ci si japonezii sau coreenii.
Avatar utilizator
Sly
Veteran pe forum
Veteran pe forum
 
Mesaje: 10642
Membru din: 25 Mai 2005, 03:36
Localitate: Toronto, ON, Canada
A multumit: 145 ori
I s-a multumit: 422 ori

Mesajde Gator » 06 Ian 2012, 10:06

Sly scrie:Cand ai plecat tu din Detroit era inaintea falimentelor din 2008 dupa care s-a taiat in carne vie...de fapt doar in salarii...


Lay offs in primul rind. Cei ramasi cistiga la fel ca inainte. Actualmente nivelul de munca e cel dinainte de recesiune, cu cca 60-75% din personal, depinde de sector.

Cat despre subventiile statului german ,nu stiu dar da-mi voie sa ma indoiesc ca exista iar daca exista nu-s nici pe aproape de nivelul bailout-ului de prin US.


Parca au dat banii inapoi, nu?
Avatar utilizator
Gator
Mereu prezent...
Mereu prezent...
 
Mesaje: 4580
Membru din: 16 Mar 2006, 10:20
Localitate: Alberta
A multumit: 49 ori
I s-a multumit: 310 ori

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Canada - Ramas bun, calatoria continua

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 7 vizitatori

  • Publicitate