• Publicitate

Ieseni in Canada, Ieseni spre Canada - Topicul Iesenilor

Locul de intalnire al viitorilor canadieni: discutii diverse, informatii, socializare, organizare intalniri. Pentru detalii legate de dosare de emigrare pe rol, va rugam sa folositi sectiunea repectiva (Quebec respectiv federala)
Răspunde

Ieseni in Canada, Ieseni spre Canada - Topicul Iesenilor

Mesajde mihaicretu1984 » 02 Sep 2013, 01:24

Salutare,

Uite si noi Iesenii avem un topic al nostru in care sa ne impartasim cunostintele despre tara care ne va fi noua "mama", Canada. Sa ne adunam cu mic, cu mare cei care sunt deja adoptati de mama noastra si cei care sunt pe drum catre noul inceput acolo in Canada :D.

Eu sunt din Iasi, am 29 de ani, sunt Inginer Automatist si sunt la inceput de drum - sper sa reusesc financiar sa depun dosarul in Decembrie anul asta (sunt la partea de traduceri si examene de limba).