• Publicitate

Emigrare ca programator/suport

Etapele emigrarii in provinciile engleze ale Canadei (aplicatii pe partea federala): variante de emigrare, actele necesare, formulare, costuri, teste de limba, informatii si discutii
Răspunde

Emigrare ca programator/suport

Mesajde UNbaiat » 12 Feb 2017, 13:33

Salut,

Sunt nou pe forum si sunt interesat de procesul de emigrare in Canada pe partea engleza.

Am 25 de ani si am absolvit master-ul de Informatica Economica din cadrul ASE Bucuresti.

Inca nu am dat testul IELTS dar cunosc foarte bine limba engleza si consider ca pot lua note intre 7 si 8. La franceza sunt incepator.

Lucrez de un an si 4 luni pe un job de Technical Support pentru o aplicatie. In contract la job este specificat faptul ca lucrez ca Programator SQL, iar la descrierea job-ului sunt specificate informatii legate de programare.

M-am apucat sa strang bani si sa ma interesez de emigrare. Am decis ca in momentul in care fac 2-3 ani de experienta, sa emigrez insa am doua nelamuriri.

1.Pot sa imi depun cererea de emigrare ca Programator SQL?
2.a)Daca da, cu ce ocupatie din NOC se potriveste cel mai bine?
2.b)Daca nu, am vreo sansa sa emigrez ca Technical Support?

O ultima precizare ar fi faptul ca emigrez singur.

Multumesc.
UNbaiat
Am aflat de voi...
Am aflat de voi...

A multumit: 0 data
I s-a multumit: 0 data

Publicitate

Re: Emigrare ca programator/suport

Mesajde DonTavo » 12 Feb 2017, 14:39

Hmm .... cont facut in 2006... spui ca ai 25 de ani, asta inseamna ca la 15 ani iti faceai cont pe forum ca sa discuti/ sa te informezi cu privire la emigrarea in Canada.
Iar acesta este primul tau post.... Miroase a manipulare/topic fals :twisted:
Sa curga comentariile baieti, ca nu am mai fost atacat de ceva vreme si m-am cam plictisit.
CSQ aprilie 2014
VIZA : noiembrie 2015
Montreal : Mai 2016
Bucuresti : Octombrie 2016 8)
DonTavo
Imi place aici si raman...
Imi place aici si raman...

A multumit: 64 ori
I s-a multumit: 30 ori