• Publicitate

Probleme tehnice Ford Focus 2001 SE

Intrebari, raspunsuri si discutii de natura tehnica: calculator, internet, autovehicule, electronice si electrocasnice. Atentie: aceasta rubrica NU este pentru postarea anunturilor de vanzari-cumparari/servicii. Anunturile postate vor fi sterse.
Reguli forum
Atenție: este INTERZISĂ publicarea de anunțuri de vânzări/cumpărări de electronice/calculatoare sau automobile în această rubrică. Pentru vânzări/cumpărări publicați anunțurile la rubrica locală specifică zonei unde vă aflați sau căreia i se adresează oferta respectivă.

Acesta rubrică este destinată STRICT discuțiilor de ordin tehnic legate de rezolvarea problemelor cu electronice, automobile, calculatoare, sfaturi de achiziție, șamd.

Mesajele care contravin acestei restricții vor fi șterse fără preaviz.
Răspunde

Mesajde DrD » 23 Apr 2010, 13:00

sireojica scrie:Salut DrD,

Deci prima data cand am avut aceasta problema, am mers direct la un auto service si am facut o diagnostica. Mi-au spus o multime de lucruri ca trebuiesc schimbate. Le-am schimbat si oricum face probleme, adika am schimbat bugiile, cablurile de la bugii, ignition coil, si filtru de aer.

Ceea ce spui tu ca regleaza aerul care merge la motor, sa fie pe tubul gros care merge de la filtru de aer la motor? ca stiu ca pe el sta un dispozitiv electronic, un sensor care regleaza aerul.
DA, exact ala este ..:))

Intr-adevar lichidul de racire este sub minim, dar eu stiu ca el trebuie sa fie intre minim si maxim. Astazi chiar merg sa cumpar.

Dupa ce bagi lichidul, urmareste iarasi nivelul....sa zicem la interval de 1 zi, si daca iarasi scade sub nivelul minim....atunci e pb la garnitura de chiuloasa.... si tebuie schimbata dar costa....
Si intr-adevar masina dupa ce se incalzeste face probleme. Dar am incercat si am schimbat DPFE sensor, care se mai numeste si EGR temperature sensor si acuma merge, doar ca atunci cand se incalzeste motorul, si vreau sa pornesc conditionerul, moare motorul...

Urmareste ventilatoarele de racire sa fie functionale...

Ulei masina nu consuma mult.....eu il schimb impreuna cu filtru de ulei la fiecare 5000 km.

Sincer, nu mai stiu unde sa ma duc si pe cine sa mai intreb...nu m-am asteptat sa faca masina atatea probleme....


In primul rand iti sugerez sa urmaresti treaba cu lichidul de raciresi toate sistemele de circulatie a agentului de racire...

Fa un test...
Mergi cu masina, clima sa fie oprita, vezi ca daca ti pe dezaburire, ai pornita preclimatizarea, deci clima e semi functionala, muta pe ventilatie la picioare, sau in fata, NU DEZABURIRE....
aerul sa mearga pe rece, nu incalzire...dupa cativa km, uita-te in bord si vezi ce nivel iti indica ceasul la temperatura de motor....daca e sus adica temperatura la nivel normal de fc sau peste... porneste incalzirea in masina si vezi daca scade temperatura....daca da,inseamna ca circuitul e fc, daca nu....inseamna ca e defectiune, si de aici provine supraincalzirea si trebuie gasita...
Avatar utilizator
DrD
Am aflat de voi...
Am aflat de voi...
 
Mesaje: 49
Membru din: 10 Mar 2010, 08:50
Localitate: Toronto,On,CA
A multumit: 0 data
I s-a multumit: 0 data

Publicitate

Re: Probleme tehnice Ford Focus 2001 SE

Mesajde babalau » 26 Noi 2017, 05:34

salut ma puteti ajuta cu cateva sfaturi am un ford focus break 16 benzina sunt in germania cu aceasta masina si am mers zilnic 200 km la serviciu si am vrut sa o vand dar surpriza nu se mai accelera si sa oprit am pornito de cateva ori dar bagam in viteza si nu mai pleca dupa loc nu se accelera decat cu intarziere si dupa se oprea am impinso in parcare si am asteptat sa vina sa o tracteze intre timp am incercat iara sa o pornesc si a pornit foarte bine desi se racise umpic motorul am tinuto pornita pana sa incalzit bine motorul si iar a inceput sa se opreasca si nu mai statea pornita nici nu mai pornea doar invartea si atat am duso la un service dar de o saptamana ink nu sau uitat la ea si ma gandesc sa merg sa o iau de acolo si sa incerc sai gasesc problema orice sfat e bine venit . mi de multumiri........
Avatar utilizator
babalau
 
Mesaje: 1
Membru din: 26 Noi 2017, 05:12
A multumit: 0 data
I s-a multumit: 0 data

Re: Probleme tehnice Ford Focus 2001 SE

Mesajde crsv » 30 Noi 2017, 19:57

sfaturile de la distanta rareori duc la ceva bun
eu ti-as recomanda sa cumperi un OBDII/EOBD Code Reader, ceva gen
https://www.princessauto.com/en/detail/ ... -p8454308e
sunt si modele mai ieftine care nu au display si-ti trebuie un telefon mobil , tableta sau laptop cu bluetooth si un soft pt a afisa rezultatele
cam asa functioneaza un cititor de coduri
https://learn.sparkfun.com/tutorials/ge ... ith-obd-ii
e bine sa verifici pe internet ce inseamna codul respectiv pt modelul tau
crsv
Imi place aici si raman...
Imi place aici si raman...
 
Mesaje: 394
Membru din: 17 Noi 2011, 21:04
Localitate: Montreal,Qc,CA
A multumit: 11 ori
I s-a multumit: 46 ori

Anterior

Înapoi la Canada - Stiinta si tehnica

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 8 vizitatori

  • Publicitate
cron