• Publicitate

Probleme tehnice Ford Focus 2001 SE

Intrebari, raspunsuri si discutii de natura tehnica: calculator, internet, autovehicule, electronice si electrocasnice. Atentie: aceasta rubrica NU este pentru postarea anunturilor de vanzari-cumparari/servicii. Anunturile postate vor fi sterse.
Reguli forum
Atenție: este INTERZISĂ publicarea de anunțuri de vânzări/cumpărări de electronice/calculatoare sau automobile în această rubrică. Pentru vânzări/cumpărări publicați anunțurile la rubrica locală specifică zonei unde vă aflați sau căreia i se adresează oferta respectivă.

Acesta rubrică este destinată STRICT discuțiilor de ordin tehnic legate de rezolvarea problemelor cu electronice, automobile, calculatoare, sfaturi de achiziție, șamd.

Mesajele care contravin acestei restricții vor fi șterse fără preaviz.
Răspunde

Probleme tehnice Ford Focus 2001 SE

Mesajde sireojica » 22 Apr 2010, 19:43

Salut la toti,

Am o problema tehnica cu masina mea. Este un Ford Focus 2001. Mergand cu masina, motorul poate sa se opreasca din mers. Am schimbat bugiile, cablurile de la bugii, ignition coil, si filtru de aer. Dar oricum masina inca parca nu ii ajunge putere....

Stie cineva asemenea cazuri? Va rog ajutati-ma daca stiti....

Merci
Avatar utilizator
sireojica
Am aflat de voi...
Am aflat de voi...
 
Mesaje: 14
Membru din: 04 Ian 2008, 04:26
Localitate: Quebec
A multumit: 0 data
I s-a multumit: 0 data

Publicitate

Mesajde ciocanasu » 23 Apr 2010, 00:13

vezi poate gasesti ceva pe aici...

http://www.ford-forums.com/ford-focus/
ciocanasu
Imi place aici si raman...
Imi place aici si raman...
 
Mesaje: 393
Membru din: 25 Oct 2007, 19:58
Localitate: Quebec
A multumit: 5 ori
I s-a multumit: 7 ori

Mesajde DrD » 23 Apr 2010, 00:46

In pp daca nu ai putere la motor, cu senzatia ca nu accelereaza, poate sa fie problema cu debitmetru de aer.........eu asta as verifica in primul rand...
La fel pot fi pb cu pompa de benzina.......

Zic si eu...ca am avut un FF din 2001....:))
Avatar utilizator
DrD
Am aflat de voi...
Am aflat de voi...
 
Mesaje: 49
Membru din: 10 Mar 2010, 08:50
Localitate: Toronto,On,CA
A multumit: 0 data
I s-a multumit: 0 data

Mesajde sireojica » 23 Apr 2010, 06:18

Eu in principiu am fost la un scrab si am luat un EGR Temperature Sensor, sa fie acesta debitmetru de aer? Si am schimbat dar oricum face probleme.....adika masina poate merge vreo 30-40 km pana se incalzeste, dar daca pun conditionerul sau pur si simplu ventilatorul, moare motorul.....
Avatar utilizator
sireojica
Am aflat de voi...
Am aflat de voi...
 
Mesaje: 14
Membru din: 04 Ian 2008, 04:26
Localitate: Quebec
A multumit: 0 data
I s-a multumit: 0 data

Mesajde DrD » 23 Apr 2010, 10:15

nu, aia ce ai luat tu e altceva, debitmetru asta e din plastic, si se afla pe teaa de plastc ce merge spre motor,
e un dispozitiv electronic, ce are o clapeta, si regleaza automat aerul ce merge la motor.........

Dar din ce spui tu cred ca problema e cu totul alta....
ai verificat nivelul lichdului de racire??? e in limite? sau l-ai completat??
Din ce spui tu, eu cred ca ai probleme cu pompa de apa, poate sa fie defecta, si atunci la supraincalzirea motoruli, acesta avand protectie, se opreste, si nu te mai lasa sa il pornesti pana nu se raceste...

Ce mai poti verifica, sa vezi daca, dupa ce motorul atinge temperatura de 90gradeC, porneste prima treapta a ventilatiei de la motor, si la scurt timp si a 2 a treapta....daca ventilatoarele de la radiatorul de racire nu fc e o problema... care duce la supraincalzire, si la oprirea motorului.....
Atentie, asa poti distruge motorul...daca nu il rezolvi repede...

Masina mananca ulei?? aica tre sa completezi mai mult de 1l la 10 000 km?

Repet, nu sunt un specialist, doar un posesor de FF....:))
Avatar utilizator
DrD
Am aflat de voi...
Am aflat de voi...
 
Mesaje: 49
Membru din: 10 Mar 2010, 08:50
Localitate: Toronto,On,CA
A multumit: 0 data
I s-a multumit: 0 data

Mesajde sireojica » 23 Apr 2010, 10:49

Salut DrD,

Deci prima data cand am avut aceasta problema, am mers direct la un auto service si am facut o diagnostica. Mi-au spus o multime de lucruri ca trebuiesc schimbate. Le-am schimbat si oricum face probleme, adika am schimbat bugiile, cablurile de la bugii, ignition coil, si filtru de aer.

Ceea ce spui tu ca regleaza aerul care merge la motor, sa fie pe tubul gros care merge de la filtru de aer la motor? ca stiu ca pe el sta un dispozitiv electronic, un sensor care regleaza aerul.

Intr-adevar lichidul de racire este sub minim, dar eu stiu ca el trebuie sa fie intre minim si maxim. Astazi chiar merg sa cumpar.

Si intr-adevar masina dupa ce se incalzeste face probleme. Dar am incercat si am schimbat DPFE sensor, care se mai numeste si EGR temperature sensor si acuma merge, doar ca atunci cand se incalzeste motorul, si vreau sa pornesc conditionerul, moare motorul...

Ulei masina nu consuma mult.....eu il schimb impreuna cu filtru de ulei la fiecare 5000 km.

Sincer, nu mai stiu unde sa ma duc si pe cine sa mai intreb...nu m-am asteptat sa faca masina atatea probleme....
Avatar utilizator
sireojica
Am aflat de voi...
Am aflat de voi...
 
Mesaje: 14
Membru din: 04 Ian 2008, 04:26
Localitate: Quebec
A multumit: 0 data
I s-a multumit: 0 data

Următorul

Înapoi la Canada - Stiinta si tehnica

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 14 vizitatori

  • Publicitate