• Publicitate

Filme istorice

Discutii pentru suflet: muzica, teatru, filme, proza, fotografie, poezie. Momente memorabile din arta si cultura romaneasca si internationala.
Răspunde

Filme istorice

Mesajde Danciulescu » 05 Apr 2013, 13:08

Eu sunt amator de filme istorice. Nu trebuie sa fie documentare, deci nu ma deranjeaza daca nu e fiecare intamplare exact cum a fost in realitate in istorie. Ce recomandari imi puteti face? Lincoln e bun?
Danciulescu
Am aflat de voi...
Am aflat de voi...

A multumit: 2 ori
I s-a multumit: 2 ori

Publicitate

Mesajde dany_s » 19 Apr 2013, 06:53

Danciulescule, mai bine te uiti si tu la Dacii sau Mihai Viteazu inainte sa vizionezi Lincoln sau alte filme despre imperialistii de la sud
Cu Credinta imi doresc, Patria sa o slujesc!
dany_s
Mereu prezent...
Mereu prezent...

A multumit: 0 data
I s-a multumit: 4 ori

Re: Filme istorice

Mesajde blue90210 » 06 Iun 2013, 04:16

Danciulescu scrie:Eu sunt amator de filme istorice. Nu trebuie sa fie documentare, deci nu ma deranjeaza daca nu e fiecare intamplare exact cum a fost in realitate in istorie. Ce recomandari imi puteti face? Lincoln e bun?

Salut,

Depinde foarte mult de tipul de film pe care il doresti. Iti recomand sa intri pe imdb ( vezi link-ul: http://www.imdb.com/genre/history ) si de acolo iti alegi ce film vrei. Lista este foarte lunga, dar depinde ce preferi: mai noi ( produse dupa anii 2000 ), mai vechi ( produse pana in anul 2000 ), dar iti alegi tu din lista aceea.

Personal recomand ( desi cred ca multe le-ai vazut ):
1. Gladiatorul
2. Braveheart
3. The last of the mohicans
4. Black Hawk Down
5. Schidler's List
6. IP Man
7. Hotel Rwanda
8. Invictus
9. The Iron Lady
10.Gandhi
11.Cleopatra
12.Ben Hur
13.All The President's Men
14.El Cid
15.Julius Caesar

Acestea ce imi vin in minte si ce le-am ales din lista de pe imdb, dar cu siguranta ca sunt multe altele. Din punctul meu de vedere nu toate sunt istorice, dar asa apar pe imdb.