• Publicitate

Medicina in Cuba

Rubrica turistilor si a celor stabiliti temporar sau definitiv in Cuba - detalii despre statiuni, resorturi turistice, plaje, drumetii, cultura, muzica, dans, socializare si felul de a fi al localnicilor

Moderator: cian

Răspunde

Medicina in Cuba

Mesajde cian » 16 Dec 2013, 19:55

Bun, toti stiu ca medicina e gratuita in Cuba, etc; dar nu e gratuita pentru turisti; in curind va voi putea da niste tarife pentru lucrari dentare, exectutate la o clinica pentru straini in Havana.
Turism medical, exista!
cian
Moderator 'Romani in Cuba'

A multumit: 63 ori
I s-a multumit: 97 ori

Publicitate

Mesajde cian » 17 Dec 2013, 21:41

Tot eu...Cuba are in 2013 47000 de studenti in medicina, din care 10000 sunt studenti straini. Cubanezii au si un program de burse de studii PENTRU STUDENTI SARACI DIN EXTERIOR, incluzind studenti saraci din ...USA (circa 500 ).
Au in Cuba, in jur de 85000 de medici, ceea ce le da un ratio de un medic pentru 137 locuitori, si in jur de 60000 de medici cubanezi sunt "in misiune" (asta e expresia pe care o folosesc ei) in diferite tari din lume (o mare parte in Venezuela, in schimbul petrolului)
cian

Mesajde picoca » 17 Dec 2013, 22:38

Asta cu bursele pentru americanii saraci e pe bune ? Chiar daca nu e , e tare.
Mai zi , ca e interesant. Nu am reusit sa ajung in Cuba, ca sa ma conving, totusi pe castro il tin in viata, deci medicina lor e buna.
Intrebarea este: Cu bani (canadieni) ai parte de un serviciu rapid si de inalta calitate sau ai parte de un serviciu ieftin ??

Cu turismul medical dentar m-am dus cu gandul la o cunostinta care si-a facut rapid 6 implanturi in republica Moldova si a fost foarte incantat de pret, restul nu a mai contat ca e animal mare si rezistent.
picoca
Imi place aici si raman...
Imi place aici si raman...

A multumit: 2 ori
I s-a multumit: 8 ori

Mesajde cian » 18 Dec 2013, 07:09